2013. január 23., szerda

Először is mostanában, hogy hivatalosan nincs időm semmire, ezért rákaptam arra hogy youtubeon keresgéljek és rátaláltam régi kedvenceimre (újra) és mellettük felfedeztem újakat is.
Ezek a kedvencek, akik most eléggé magukba szippantottak, azok a videoblogok, amik a kritikákat írnak(de leginkább mondják) és ami a legjobb bennük az, hogy elő is adják a gondolataikat igen vicces formában :D Amelyik leginkább eszembe juttatta ezt a blogot az a videómánia nevezetű videó sorozat a youtubeon.
Eléggé elgondolkodtatott, mert elég ez a 4. ilyen típusú műsör, amire rákaptam az utóbbi 4 hónapban , és erősen gondolkodtatóba ejtett, hogy nekiálljak én is valami hasonlónak, de utána rájöttem mennyire fotogén fizimiskám van , ezért elvetettem , de most belebotlottam egy AMV-be, ami olyannyira zseniális, hogy muszáj volt megosztanom.

Aki nem ismerné az AMV-ket azokról annyit kell tudni , hogy animékből összevágott videók, amik alá zenét vágnak és a tehetségesebb szerkesztők, még a kettő harmonizálására figyelnek( mert igen , mint mindenből ebből is van silány munka ..) az utóbbi időben, már nem keresgélek , hanem amit a youtube bedob arra nézek rá , és mivel elég népszerű (nem csak nálam , másoknál is ) ezért gyakran akadok bele az √Bestamvsofalltime channel válogatott amv-ibe.
A következő darab is tőlük van , szerény véleményem szerint zseniálisra sikeredett :D 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése