2011. július 12., kedd

Gyakori: Szilvásbukta

Először is : nem ilyen tucat-blognak terveztem ezt az oldalt, mint ami most nagyon divat a facebookon, ami mind a 9gag -en megjelenő tartalmak másolata, de ezeken a blogokon találtam(meg a komment huszáron is ) gyakorikérdések.hu -s baromságokat . Gondoltam én , hogy lesznek még ilyenek ezért pár hete olvasgatom, és mi tagadás röhögtem már párszor , olyan baromságokon pl: 10 éves srác érdeklődik . hogy neki mekkorának kéne lennie O.O. Lényeg a lényeg ma is röhögni volt kedvem ezért elkezdtem olvasgatni és ezt találtam :



ezen valami hihetetlen jót nevettem, és aki nem értené a poént annak ajánlom figyelmébe a lenti videót:

Befejezve:
nem tervezem mások munkáját lelopni, és nem is akarok ilyen tucat blogot gyártani ,de ha lesz még ilyen akkor szerintem linkelem .
ui: megnéztem egy rakás filmet, szal várhatóak filmkritikák, ha lesz türelmem mostanság irogatni.. úgy érzem
lesz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése