2011. május 9., hétfő

érettségi elötti hajrá

Áhh ... nem tudom hogy mi lesz velem jövőre xD .. most csak kémiából érettségizek de a vizsgahajrá még mindig nincs meg . Eltöltöttem egy hétvégét (osztkir szerűt csak tanultunk végig -.-') és még mindig nem érzem azt hogy tanulnom kéne .. most is ezt a hsz-t írom és még mindig nem tanulok pedig holnap még tz-t is írok.
Nagy szerencsém van a tanáraimmal kapcsolatban .. mindegyiknek egyszerre jut eszébe tz-ket íratni, közvetlen az érettségi után.

Viszont találtam egy régi-új animét ami nagyon tetszik ^.^ Régen a jetixen futott és nagyon várom a befejezését a 23 részből 20-at máris ledaráltam, 'szal mindjárt itt a vége. ha végig néztem írok róla pár sort.
ui : rájöttem hogyha esetleg rendszeresen írogatok ide és mondjuk a helyesírásomra is odafigyelek javulhat a nyelvtanom is I<3 blogspot :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése