2010. október 23., szombat

How to train your dragon

Magyarul az így neveld a sárkányod 2009-ben jelent meg, eleinte nem tulajdonítottam különösebb figyelmet neki. Helytelenül. Ez az animációs film az egyik legjobban sikerült mese az utóbbi időben.
Fordulatos, gyönyörű rajzolás (bár a főszereplő sárkányon kívül a többi sajnos kissé groteszk), tartalmas történet fordulatokkal, szerelmi szállal.
A történet ott kezdődik, hogy adott egy viking falu, amit folytonos sárkánytámadások ostromolnak.
A főhős egy vézna viking akit a falujában nem fogadnak el, mert elég ügyetlen. Majd véletlenül elfog egy sárkányt, persze senki nem hisz neki, a sárkányt szabadon ereszti, megeteti majd tanulmányozza, rájön h a vérszomjas sárkányok mégsem akarnak embert ölni.
A történet valahol itt indul be. Nem akarom bespoilerezni az egészet, tehát csak a véleményemet írom le.
Nem ismerem az eredeti szinkront, aki ismer, elmondhatja h leginkább szidni szoktam a magyart, de itt kifejezetten élveztem. A karakterekhez illettek a hangok, főleg a főszereplőé. Poénokban is viszonylag gazdag a film, volt egy kettő, amin jót nevettem.
Imádom a sárkányos sztorikat, csak sajnos nem mindig sikerül úgy megfilmesíteni/megírni, hogy azt érdemes  legyen többször megnézni. De a how to train your dragon kifejezetten ilyen és van egy olyan sejtésem, hogy nem 1x fogja megrövidíteni az életemet 1,5 órával.És amit a legjobban sajnálok a HTTYD-al kapcsolatban, hogy nem mentem el korábban megnézni a moziban.

Izgatottan várom a folytatását.Annál nem fogok ennyit várni ^^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése